piątek, 16 stycznia 2009

Irlandzkie bezdroza...

Witam ponownie!
Zeby dac wszystkim co nieco odpoczac od slubnego tematu:), zapraszam do obejrzenia kilku fotografii, ktore zrobilem niejako przy okazji pewnej wyjazdowej sesji. Zachwycila mnie niezwykla uroda i cisza tej wspanialej krainy, mam nadzieje, ze te miejsca poprzez moje fotografie i Wam spodobaja sie choc troche:).


Bartosz Jastal


Bartosz Jastal


Bartosz Jastal


Bartosz Jastal


Bartosz Jastal


Bartosz Jastal


Bartosz Jastal


Bartosz Jastal

12 komentarzy:

  1. Koń z drugiego zdjęcia mnie zahipnotyzował.
    Kryje w sobie jakąś tajemnicę.

    Pozdrawiam i trzymam kciuki za kolejne nieślubne sesje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Psy, owce i droga - zasługują na nagrodę. Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. So beautiful shots... Keep up the great work. Niamat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnia fota to już w klimatach niemal Route 66 ze wschodu na zachód ameryki...
    fajny klimat, aż by się chciało wsiąść na jednoślada i pomknąć z wiatrem we włosach :)
    podoba się

    OdpowiedzUsuń
  5. ten zameczek nad jeziorem bym sobie do antyramy strzelił - rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie wpadłeś na pogawędkę przy piwku... :(
    Mam nadzieję, że następnym razem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mieszkam w UK z koniecznosci i jako zdecydowana przeciwniczka UK i Irlandii musze rpzyznac, iz Twoje zdjecia mnie zachwycily i spowodowlay, ze spojrzalam innym okiem na wszystko, co dotad widzialam.... Masz wspalania zdolnosc malowania obrazem w wyobrazni...

    Pozdrawiam serdecznie... Zdobyles sobie wlasnie kolejnego subskcribera ( przepraszam, chwilowo brak mi slowa po PL)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mieszkam w UK z koniecznosci i jako zdecydowana przeciwniczka UK i Irlandii musze rpzyznac, iz Twoje zdjecia mnie zachwycily i spowodowlay, ze spojrzalam innym okiem na wszystko, co dotad widzialam.... Masz wspalania zdolnosc malowania obrazem w wyobrazni...

    Pozdrawiam serdecznie... Zdobyles sobie wlasnie kolejnego subskcribera ( przepraszam, chwilowo brak mi slowa po PL)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, dzieki wielkie za tak cieple slowa!:) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo klimatyczne zdjęcia - miło się ogląda. Gratuluję wyczucia i oka :)

    OdpowiedzUsuń