poniedziałek, 17 listopada 2008

Zwycięstwo w konkursie WPJA TRASH THE DRESS!!!

Kochani Goscie mojego skromnego bloga! Z przyjemnoscia informuje ze moje prace wygraly konkurs fotograficzny o nazwie Trash The Dress zorganizowany przez prestiżowa amerykanska organizacja WPJA (www.wpja.com), konkurs organizowany byl po raz pierwszy w historii, w jury zasiadly prawdziwe slawy swiatowej fotografii Sol Tamargo i Matt Adcock, to ze wlasnie oni docenili moje prace jest dla mnie wyjatkowo mile:). A wracajac do konkursu az 7 moich fotografii zostaly wyroznionych! w trzech z czterech kategorii moje zdjecia znalazly sie w pierwszej trojce:)! Najwiekszy sukces to zwyciestwo w kategorii Detal! Zwycieskie zdjecie jak i pozostale nagrodzone zamieszczam ponizej:
1 miejsce w kategorii detal:

Bartosz Jastal

Kolejne nagrodzone zdjecia to w kategorii "Urban":
3 miejsce:

Bartosz Jastal

4 miejsce:

Bartosz Jastal

6 miejsce:

Bartosz Jastal

W kategorii "Water"
2 miejsce:

Bartosz Jastal

9 miejsce:

Bartosz Jastal

W Kategorii Rural:

5 miejsce:

Bartosz Jastal


To wszystko spowodowalo ze w generalnej klasyfikacji konkursu zajalem 1 miejsce (slownie PIERWSZE:))!

Bartosz Jastal


Przy tej okazji wszystkim moim parom podatnym na moje zwariowane nieraz pomysly mowie wielkie, ogromne dziekuje! Nie byloby tego sukcesu bez waszego poswiecenia, fantazji i sily jaka mi nieraz dajecie swoim entuzjazmem i radoscia.
PS. Oli N. naleza sie szczegolne podziekowania za nadludzkie wrecz poswiecenie (kategoria detal:) i urban -6 miejsce!
PS2. Gratuluje takze innym polskim fotografom, ktorzy pokazali sie z bardzo dobrej strony w tym konkursie! Tak trzymac!:)

9 komentarzy: